HrvatskiEnglish
azanas

mms bener 200x300



IZLOŽBA

izlozba„POZNAJEM I POŠTUJEM DJEČJA PRAVA“

12.jpg

Djeca kažu

18.jpg

zastitanajboljeg

centar za sigurniji internet logo

ratifyOP3

Održan 9. međunarodni znanstveni skup ERFCON 2017. Ispis E-mail
Petak, 19. svibnja 2017.

SalajU Zagrebu je od 17. do 19. svibnja 2017. održan 9. međunarodni znanstveni skup ERFCON 2017. u organizaciji Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, u suradnji s Pedagoškim fakultetom Univerze v Ljubljani te s Department of Kinesiology, Recreation and Sports, Indiana State University. Na međunarodnom skupu sudjelovalo je više od 300 sudionika, stručnjaka i studenata iz Hrvatske i inozemstva. Cilj je ovogodišnjeg ERFCON-a bio razmjena znanja koja će pridonijeti boljoj kvaliteti života djece s teškoćama u razvoju i odraslih osoba s invaliditetom.


Međunarodni znanstveni skup obilovao je mnogim predkonferencijskim (znanstveno-stručni skupovi, seminari, simpoziji, okrugli stolovi i radionice) i postkonferencijskim događanjima (metodička škola o korištenju vizualnih metoda u kvalitativnim istraživanjima). Plenarni predavači bili su uvaženi gosti iz Novog Zelanda i SAD-a. O inkluzivnom obrazovanju govorio je prof. dr. sc. David Mitchell sa Sveučilišta Canterbury (University of Canterbury) na Novom Zelandu, istaknuti stručnjak u području posebnog i inkluzivnog obrazovanja. O dječjem razvoju, otpornosti organizma i sudjelovanju djece i mladih govorila je prof. dr. sc. Ann Masten sa Sveučilišta Minnesota (University of Minnesota) ugledna stručnjakinja u području razvojne psihologije. Uvaženi stručnjak u području jezično-govornog razvoja prof. dr. sc. Barry Prizant sa Sveučilišta Brown (Brown University) predstavio je sudionicima sveobuhvatan obrazovni pristup za djecu s poremećajima iz autističnog spektra.
Na skupu su brojni stručnjaci predstavili svoje znanstveno-istraživačke projekte putem usmenih izlaganja, poster prezentacija ili u sklopu simpozija. Na skupu je izlagala i savjetnica pravobraniteljice za djecu Ivona Salaj, u koautorstvu s prof. dr. sc. Leliom Kiš-Glavaš s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu, o temi "Using Q methodology to research students' with disabilities views on their role in the implementation of education policy". Ona je također predstavila dva projekta u sklopu poster prezentacija. Prvi se odnosio na istraživački projekt iz područja ADHD-a i temu "Diagnosis of ADHD disorder - perception of parents" u koautorstvu s ravnateljicom Centra za odgoj i obrazovanje Zagreb (COO) Đanom Baftiri i edukacijskom-rehabilitatoricom COO-a Lejlom Osmančević Katkić. Drugi projekt "Run, Forrest, Run! – the assessment of inclusiveness of a literary work" predstavlja novi istraživački pristup proučavanju inkluzivne literature, a nastao je u suradnji s edukacijskim-rehabilitatoricama Lejlom Osmančević Katkić iz COO-a Zagreb i Eminom Kovačić iz COO-a „Tomislav Špoljar“ iz Varaždina.
Skup je pratila i savjetnica pravobraniteljice za djecu, Sanja Vladović.