Izbornik

Djeca i marketing

Djeca i marketing

Djecak_u_ducanuPrva konferencija o marketingu usmjerenom prema djeci, pod nazivom “Playbrand – djeca mali, veliki potrošači”, održana je 19. i 20. studenoga 2010. u Zagrebu, u organizaciji društva Filaks d.o.o. Zagreb. Svrha konferencije, po riječima organizatora,  bila je potaknuti podizanje svijesti o utjecaju marketinga na djecu kao ciljnu skupinu te promovirati primjenu etičkih načela u marketinškim kampanjama. Savjetnica  pravobraniteljice za djecu Danijela Žagar na skupu je održala izlaganje “Utjecaj industrije oglašavanja na djecu”, prezentirajući iskustva u radu Ureda pravobraniteljice.

Nakon uvodne riječi direktorice društva Filaks d.o.o. Zagreb Elvire Mlivić Budeš, izlagali su brojni stručnjaci iz prakse: Kamilo Antolović, Irena Džepina, Suzana Kulaš, Olivera Međugorac, Damir Ciglar, Tatjana Rajković, Mirela Španjol Marković, Vitomira Lončar, Zvonimir Pavlek, Dubravka Miljković i Davor Tolić.

U nekim izlaganjima izražena je nada da će konferencija potaknuti sve subjekte koji su uključeni u oglašavanje i plasiranje proizvoda i usluga na tržište, da shvate važnost i nužnost zaštite djece u području oglašavanja, kako bi pridonijeli stvaranju bolje zakonske regulative i  prakse koja će doista uzimati u obzir dijete sa svim njegovim pravima. Iznesena stajališta i rezultati istraživanja, kao i sadržaj otvorene rasprave na konferenciji, Uredu pravobraniteljice za djecu će biti od koristi u daljnjem usmjeravanju aktivnosti u zaštiti djece od agresivnog i neetičnog oglašavanja.