Na skupu su sudjelovali odgojitelji, učitelji, stručni suradnici, predstavnici lokalne zajednice, akademske zajednice te institucija koje se bave zaštitom dječjih prava. Skup je potaknuo dijalog o unapređivanju kvalitete odgojno-obrazovne prakse, poticanju razvoja dječjeg stvaralaštva, upotrebi informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju, prevenciji i ranoj intervenciji u djetinjstvu, inkluzivnom odgoju i obrazovanju, oblikovanju okruženja usmjerenog na dijete te o profesionalnom razvoju odgojitelja.
Na skupu je izlaganje o temi “Odgojno-obrazovno uključivanje i najbolji interes djeteta s teškoćama u razvoju: jesu li međusobno komplementarni ili suprotstavljeni?!” održala savjetnica pravobraniteljice za djecu Ivona Salaj. Aktualnost ove teme potvrdila je žustra rasprava u kojoj je istaknuta potreba kontinuiranog usavršavanja odgojno-obrazovnih radnika u području rada s djecom s teškoćama u razvoju te nužno potrebno umrežavanje i zajedničko djelovanje različitih sustava u sklopu kojih se ostvaruju prava djece s teškoćama u razvoju (obrazovni sustav, socijalni sustav, zdravstveni sustav).