Međunarodni skup “Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima”

Međunarodni skup “Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima”

 

znanskupNa Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu, od 27. do 29. rujna 2012. održan je 8. međunarodni znanstveni skup “Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima”. Bio je to  skup znanstvenika i stručnjaka iz disciplina koje se već 50 godina razvijaju i afirmiraju na tom fakultetu. To je ujedno bila i prilika za proslavu 50. obljetnice osnutka fakulteta kao samostalne sveučilišne institucije u sustavu visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj.

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet je skup organizirao u suradnji s Državnim Sveučilištem Indiana, organizacijom Fedora, Europskim udruženjem za mentalno zdravlje osoba s intelektualnim teškoćama i Britanskim udruženjem psihologa – Sekcija za intelektualne teškoće. Otvorenju skupa i svečanoj proslavi prisustvovali su brojni visoki uzvanici koji su pozdravili skup, među kojima i potpredsjednica Vlade i ministrica socijalne politike i mladih Milanka Opačić. Svečanost je pratila i pravobraniteljica za djecu Mila Jelavić. Tijekom proslave uručena su brojna priznanja zaslužnim profesorima i djelatnicima fakulteta, te najuspješnijim studentima.

U radu međunarodnog stručnog skupa koji je uslijedio u iduća dva dana, s izlaganjima su sudjelovali brojni istaknuti znanstvenici i praktičari iz Hrvatske te iz čak 19 zemalja svijeta. Prezentirane su nove znanstvene i praktične spoznaje iz područja inkluzivne edukacije i rehabilitacije, kriminologije, penologije i viktimologije, logopedije, oštećenja sluha i vida, motoričkih poremećaja i kroničnih bolesti te problema u ponašanju djece i mladih. Sadržaji su prezentirani putem plenarnih predavanja, simpozija, usmenih izlaganja, radionica i postera. U radu skupa sudjelovale su i savjetnice pravobraniteljice Sanja Vladović i Tanja Opačak. Tom je prilikom T. Opačak održala dva izlaganja iz područja inkluzivne edukacije i rehabilitacije, pod naslovima “Vidljivo nevidljivi” i “Pomoćnici u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju u Republici Hrvatskoj – pravo ili povlastica?”.