

Budući da su prethodno na nastavi proučili Konvenciju o pravima djeteta, zanimalo ih je kako se konkretno ostvaruje pravo djeteta na zaštitu od nasilja i pravo na izražavanje vlastitog mišljenja. Zanimalo ih je koje su ovlasti pojedinih službi, poput centara za socijalnu skrb i policije. Istaknuli su da u školi nije lako ostvariti dijalog s nastavnicima, a pravobraniteljica i savjetnica Ester Radmilo, preporučile su im da ne odustaju od svojeg mišljenja, ali i da ga uvijek dobro argumentiraju i objasne svoje zahtjeve ili prijedloge.
Izrazili su zabrinutost zbog nasilja nad djecom i među mladima, pogotovo s obzirom na neučinkovitost i sporost institucija koje bi trebale poduzeti mjere prema počiniteljima nasilja i njihovim obiteljima, kako bi se spriječilo ponavljanje agresivnih ispada.
Pravobraniteljicu je zanimalo kako učenici procjenjuju uspješnost eksperimentalnog programa zdravstvenog odgoja u kojem su sudjelovali prošle godine. Učenici su ocijenili da program nije bio loš, ali je bio previše teorijski usmjeren, nisu ga doživjeli kao nešto što je povezano sa stvarnim životom i doživjeli su ga kao još jedan niz predavanja, bez mogućnosti da pitaju i dobiju odgovore na ono što ih konkretno zanima. Više su primjedbi imali na neprimjerenu izvedbu i pristup učenicima, a donekle i na sadržaje.
Razgovaralo se i o pripremama učenika za polaganje državne mature.
Profesorica Ondina Mesar najavila je da je Upravna i birotehnička škola zainteresirana za nastavak suradnje s Uredom pravobraniteljice za djecu.
Izrada i dizajn - Poslovna Spajalica d.o.o. © 2017 Sva prava prenesena na Ured pravobranitelja za djecu