Predstavljeni projekti vezani su za područja demokratskog građanstva, osobnih prava i odgovornosti i prava drugih, prava na zdravu okolinu i čuvanje okoline, ljudska prava i odgovornosti, razvoja osobnog, zavičajnog, domovinskog identiteta i interkulturalnosti, umijeća komuniciranja i rješavanja osobnih i društvenih problema, europskih integracija i druge teme. Bilo je zanimljivo vidjeti kako su djeca različite dobi prezentirala svoje projekte po metodi Projekt građanin i isplanirala sedam koraka s ciljem očuvanja demokratske procedure rješavanja problema (izbor problema, istraživanje društvene važnosti problema, oblikovanje mogućih rješenja problema, izbor najboljeg pristupa rješenju problema, razvoj plana akcije, predstavljanje plana široj zajednici i javno predstavljanje ponuđenog rješenja problema).
Odgoj i obrazovanje za ljudska prava i demokratsko građanstvo uveden je u hrvatski odgojno-obrazovni sustav 1999. godine. Program obuhvaća: odgoj za ljudska prava, odgoj za demokratsko građanstvo, identitetni i interkulturalni odgoj i obrazovanje, odgoj za mir i nenasilno rješavanje sukoba, odgoj za održivi razvoj, odgoj za sprečavanje predrasuda i diskriminacije te istraživanje humanitarnog prava.
Više o Smotri na http://www.azoo.hr/tekst/ucenje-o-ljudskim-pravima-jedan-je-od-temelja-za-razvoj-odgovornog,-tolerantnog-i-poticajnog-okruzenja-/1698
Izrada i dizajn - Poslovna Spajalica d.o.o. © 2017 Sva prava prenesena na Ured pravobranitelja za djecu