Ove godine Dječji tjedan obilježava se od 2. do 8. listopada, a sadrži bitne datume za djecu i osobe uključene u rad s djecom: Međunarodni dan djeteta (2. listopada) i Svjetski dan učitelja (5. listopada). Pravobraniteljica za djecu ovaj će tjedan započeti stručnim skupom u Splitu na temu „Zaštita djece u digitalnom dobu“, koji se bavi aktualnim pitanjima zaštite prava i interesa djece u digitalnom okruženju. Sve veći broj kršenja prava djece u slobodnom vremenu, posebno u digitalnom okruženju, upućuje na nužnost većeg angažmana odraslih i u tom segmentu života djece, kao i unaprjeđenja njihove zaštite u online okruženju.
Pravobraniteljica za djecu će u Dječjem tjednu nastaviti druženje s djecom na otoku Korčuli, gdje će sa svojom savjetnicom Anom Babić obići OŠ Blato na Korčuli i Općinu Blato.
Pravobraniteljica za djecu također čestita Svjetski dan učitelja svim odgojiteljima, učiteljima i profesorima, sa zahvalnošću na njihovom trudu, vremenu i ljubavi uloženima u odgoj i poučavanje djece te s porukom kako su svi djelatnici u odgoju i obrazovanju ujedno važni sudionici u procesu promicanja i zaštite dječjih prava i interesa. Njihova uloga u procesu upoznavanja djece s njihovim pravima i u širenju prostora i mogućnosti za ostvarivanje tih prava u odgojno-obrazovnim ustanovama, lokalnoj zajednici i društvu je neprocjenjiva. Na Svjetski dan učitelja pravobraniteljica i savjetnica održati će predavanje i radionicu za odgojno-obrazovne djelatnike s otoka Korčule na temu “Izazovi i mogućnosti u zaštiti dječjih prava”.
Danas djeca odrastaju u izazovnijem okruženju nego prije, suočena s brojnim nesigurnostima na svim razinama (lokalnoj, regionalnoj i globalnoj) koja mogu djelovati zastrašujuće i izazvati osjećaj bespomoćnosti. Zbog toga su im potrebni sveopća zaštita i poticaji odraslih kako bi zdravo odrastala i razvila odgovornost prema sebi i drugima, no trebaju i priliku da ih se sasluša što imaju reći o temama koje se tiču njih samih. Stoga će Ured pravobraniteljice za djecu i dalje nastaviti skretati pozornost društva na potrebe djece i njihov položaj u društvu, podsjećati nositelje vlasti i donositelje odluka na to da nam djeca i njihovi interesi uvijek moraju biti od prioritetne važnosti te poticati prilike u kojima djeca govore odraslima o svome životu, očekivanjima i željama.