Ruski film “Popravni razred” (redatelj Ivan Tverdovsky) bavi se temom obrazovne segregacije učenika s teškoćama u razvoju, vršnjačkim zlostavljanjem te nasiljem nad djecom, kao i slojevitim prikazom isprepletenih utjecaja socijalnih prilika, odgoja i obrazovanja, problema odrastanja te međuljudskih odnosa.
O svemu tome, ali u kontekstu hrvatskog odgojno-obrazovnoga sustava i društvenih previranja, raspravljalo se na kasnoj noćnoj tribini, tražilo se uzroke i rješenja problema, prizivalo promjene u školskome sustavu, uz jačanje odgojne uloge, jasnijeg povezivanja škole sa životom i potrebama mladoga čovjeka koji se izvan škole suočava s brojnim izazovima za koje ga ne pripremaju dovoljno ni škola ni roditelji.
Na vječito pitanje kako riješiti problem nasilja među djecom, odgovoreno je da nema jednostavnih ni brzih rješenja te da je riječ o dugoročnom i sveobuhvatnom poslu, ali i da rješenja nisu samo u promjeni sustava ili intervencijama stručnjaka, već i u osobnoj promjeni i odluci svakoga od nas o tome da je nasilje neprihvatljivo i da mu se treba suprotstaviti.
Pravobraniteljica Ivana Milas Klarić upozorila je da i po prijavama njezinom uredu, ali i iz kontakata s djecom, proizlazi da nasilja među djecom ima mnogo, a za odgovarajuće djelovanje – i preventivno i reaktivno – nužno je pokrenuti i educirati nastavnike. Profesor Zoran Ferić upozorio je da za uspješno suzbijanje nasilja valja uskladiti napore i škole, i drugih institucija u društvu, i medija, i roditelja, podsjetivši da je nužno poraditi i na poboljšanju društvenog statusa i ugleda nastavnika, a učenica Sara Antičić poručila je svojim vršnjacima da je vrlo važno ne pristati na nasilje te pobijediti u sebi strah od toga da se zauzmemo za žrtvu.